>>>

Serwis/Gwarancja


Firma NAW jako Polski producent udziela pełnego wsparcia swoim klientom w zakresie indywidualnego doradztwa, fachowej pomocy, serwisu, szkoleń oraz prezentacji systemów. W związku z faktem, że prowadzimy ciągłą produkcję systemów na terenie kraju, posiadamy na stanie wszystkie niezbędne komponenty do udzielenia Państwu wsparcia w najkrótszym możliwym czasie.

Serwis gwarancyjny:

Jeżeli Państwa produkt objęty jest gwarancją, a uległ awarii serwis firmowy NAW zapewnia pełne wsparcie i najszybszą możliwą pomoc techniczną w pełnym zakresie napraw oraz diagnostyki.


Zapraszamy:

+48 792 578 828info@naw.com.pl


Jak wygląda przebieg serwisu w ramach gwarancji:

  1. Kontaktują się Państwo z nami i ustalamy sposób przekazania nam produktu. Jeżeli produkt ma trafić do nas za pośrednictwem kuriera - przesyłkę do nas organizuje klient. My odsyłamy na nasz koszt jeżeli naprawa jest gwarancyjna, jeżeli z winy użytkownika lub po okresie gwarancji, klient ponosi koszty odesłania oraz naprawy.
  2. Ustaloną wcześniej drogą odbieramy od Państwa produkt wraz z dokumentem potwierdzającym datę zakupu.
  3. Dokonujemy diagnostyki Państwa produktu*
  4. Dokonujemy naprawy.
  5. Niezwłocznie odsyłamy Państwu naprawione urządzenie.

*w przypadku, gdy okaże się że problem nie podlega naprawie w ramach gwarancji
realizujemy dalsze kroki zgodnie z przebiegiem naprawy pogwarancyjnej.

Serwis pogwarancyjny:

Nawet jeśli Twój produkt nie podlega już gwarancji, pomożemy Ci w naprawie. Oferujemy pełny zakres napraw pogwarancyjnych.


Zapraszamy:

+48 792 578 828info@naw.com.pl


Jak wygląda przebieg serwisu w ramach napraw pogwarancyjnych:

  1. Kontaktują się Państwo z nami i ustalamy sposób przekazania nam produktu jak w przypadku naprawy gwarancyjnej.
  2. Ustaloną wcześniej drogą odbieramy od Państwa produkt.
  3. Dokonujemy diagnostyki Państwa produktu.
  4. Kontaktujemy się z Państwem celem przekazania szczegółów związanych z wykonaną diagnozą (przedstawiamy jej wyniki oraz wycenę ewentualnej naprawy).
  5. Podejmują Państwo decyzję czy realizujemy naprawę w oparciu o otrzymaną od nas diagnozę produktu.
  6. Dokonujemy naprawy.
  7. Niezwłocznie odsyłamy Państwu naprawione urządzenie.

Kompetencje

Diagnostyki i napraw sprzętu w serwisie NAW dokonują wyłącznie wykwalifikowani technicy i inżynierowie, którzy posiadają niezbędną wiedzę w zakresie techniki, konstrukcji jak i charakterystyki akustycznej naszych produktów. Tylko naprawa w naszym serwisie gwarantuje, jakość i zgodność z oryginalnym projektem za pomocą najwyższej klasy sprzętu pomiarowego. Otrzymają Państwo produkt przywrócony do stanu spełniającego wymagania produktu nowego pod kątem zarówno technicznym jak i akustycznym.

Jakość usług

Mając dostęp do specjalistycznych narzędzi i oryginalnych projektów konstrukcyjnych, możemy poprawnie zdiagnozować i szybko wymienić odpowiednie komponenty. Do produkcji naszych produktów oprócz autorskich rozwiązań technicznych, wysokiej jakości elektroniki stosujemy również spełniające najwyższe wymagania głośniki B&C Speakers. Serwisowanie sprzętów NAW u nas, jako, że jesteśmy jedynym, oficjalnym dystrybutorem głośników B&C Speakers w Polsce gwarantuje, że zastosowane do naprawy części, będą pochodzić z oficjalnej dystrybucji, że będą produktem oryginalnym, a nie tanim zamiennikiem, który obniży jakość i parametry dźwięku, lub w skrajnych przypadkach może wręcz doprowadzić do nieodwracalnego uszkodzenia Państwa produktu. Tylko tutaj masz pewność, że do naprawy nie zostaną zastosowane podzespoły zamienne, lecz oryginalne, w 100% zgodne z parametrami określonymi przez producenta i wymaganiami stawianymi przez konstrukcję produktu, który Państwo serwisują. Masz również pewność, że w razie problemów z produktem, masz wsparcie oficjalne, nie tylko producenta produktu, ale i jedynego w Polsce dystrybutora komponentów, które są stosowane w konstrukcji naszych produktów.

Gwarancja

Firma NAW Performance Audio gwarantuje, że nasze produkty będą pozbawione wad materiałowych lub produkcyjnych. Okres gwarancji wynosi 3 lata* od pierwotnej daty zakupu produktu. Niniejsza gwarancja może zostać przeniesiona na kolejnego właściciela w okresie gwarancyjnym. Należy jednak pamiętać, że takie przeniesienie nie wydłuży okresu gwarancji poza pierwotny okres 3 lat od pierwotnej daty zakupu podanej na oryginalnej fakturze NAW.

Warunki gwarancji

Gwarancja NAW obejmuje wyłącznie wymianę wadliwych części i/lub ich naprawę, jeśli zostanie to uznane za konieczne. Firma nie ponosi odpowiedzialności za straty użytkowania spowodowane brakiem sprzętu podczas naprawy. Zwrot produktów objętych roszczeniem gwarancyjnym musi być najpierw autoryzowany przez NAW. Towar winien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu jeżeli tak został dostarczony z fabryki lub na palecie. Koszty transportu zwracanego produktu ponosi nadawca.

Wyłączenia gwarancyjne

Pragniemy przypomnieć nabywcom oraz właścicielom produktów i urządzeń NAW, że zgodnie z postanowieniami dotyczącymi gwarancji, powinny być one zawsze obsługiwane i utrzymywane zgodnie ze specyfikacjami i standardami NAW.

Gwarancja nie obejmuje następujących przypadków:

  • Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem i nieprawidłową lub wadliwą instalacją. Zakres ten obejmuje uszkodzenie dowolnych części w wyniku nadmiernego wzmocnienia sygnału na wzmacniaczu lub połączenia z nieprawidłowym napięciem zasilania.
  • Wszelkie uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym połączeniem lub działaniem w połączeniu z urządzeniem przetwarzającym sygnał, wzmacniaczem, który nie spełnia specyfikacji czy urządzeniem, na użycie którego nie uzyskano wcześniejszej pisemnej zgody NAW
  • Szkody spowodowane zaniedbaniem. Obejmuje to przypadkowe upuszczenie, penetrację wody, niewłaściwy montaż lub narażenie na nadmierne temperatury lub wilgotność.
  • Koła przymocowane do urządzenia.
  • Zużycie produktu powstałe podczas normalnego użytkowania.

Utrata gwarancji

  • Gwarancja traci ważność w przypadku jakichkolwiek prób serwisowania, zmiany lub usunięcia
    części, przez jakąkolwiek stronę trzecią, nieupoważnioną przez NAW
  • Gwarancja traci ważność, jeśli okaże się, że instrukcje i procedury, dotyczące pierwszego uruchomienia i działania produktu lub sprzętu nie zostały dokładnie wykonane lub procedury bezpieczeństwa nie były w pełni przestrzegane.
  • Gwarancja traci ważność, jeśli okaże się, że zalecenia dotyczące serwisowania produktu nie są w pełni przestrzegane.


(*) Trzyletnia gwarancja dotyczy wszystkich produktów poza wzmacniaczami serii DxK oraz RSQ,
które objęte są gwarancją dwuletnią.

 

Wsparcie

Do pobrania:

Jesteśmy również na

KONTAKT

Godziny pracy:

  • pon - pt: 9:00 - 17:00

Biuro:

  • tel.: +48 33 488 11 48
  • kom.: +48 792 578 828

Dział handlowy: