>>>

Support

Pliki do pobrania


Firma NAW jako Polski producent udziela pełnego wsparcia swoim klientom w zakresie indywidualnego doradztwa, fachowej pomocy, serwisu, szkoleń oraz prezentacji systemów. W związku z faktem, że prowadzimy ciągłą produkcję systemów na terenie kraju, posiadamy na stanie wszystkie niezbędne komponenty do udzielenia Państwu wsparcia w najkrótszym możliwym czasie.

Serwis gwarancyjny:

Jeżeli Państwa produkt objęty jest gwarancją, a uległ awarii serwis firmowy NAW zapewnia pełne wsparcie i najszybszą możliwą pomoc techniczną w pełnym zakresie napraw oraz diagnostyki.


Zapraszamy:

+48 792 578 828info@naw.com.pl


Jak wygląda przebieg serwisu w ramach gwarancji:

  1. Kontaktują się Państwo z nami i ustalamy sposób przekazania nam produktu (możemy wysłać kuriera, mogą Państwo również dostarczyć nam go we własnym zakresie).
  2. Ustaloną wcześniej drogą odbieramy od Państwa produkt wraz z dokumentem potwierdzającym datę zakupu.
  3. Dokonujemy diagnostyki Państwa produktu*
  4. Dokonujemy naprawy.
  5. Niezwłocznie odsyłamy Państwu naprawione urządzenie.

*w przypadku, gdy okaże się że problem nie podlega naprawie w ramach gwarancji
realizujemy dalsze kroki zgodnie z przebiegiem naprawy pogwarancyjnej.

Serwis pogwarancyjny:

Nawet jeśli Twój produkt nie podlega już gwarancji, pomożemy Ci w naprawie. Oferujemy pełny zakres napraw pogwarancyjnych.


Zapraszamy:

+48 792 578 828info@naw.com.pl


Jak wygląda przebieg serwisu w ramach napraw pogwarancyjnych:

  1. Kontaktują się Państwo z nami i ustalamy sposób przekazania nam produktu (możemy wysłać kuriera, mogą Państwo również dostarczyć nam go we własnym zakresie).
  2. Ustaloną wcześniej drogą odbieramy od Państwa produkt.
  3. Dokonujemy diagnostyki Państwa produktu.
  4. Kontaktujemy się z Państwem celem przekazania szczegółów związanych z wykonaną diagnozą (przedstawiamy jej wyniki oraz wycenę ewentualnej naprawy).
  5. Podejmują Państwo decyzję czy realizujemy naprawę w oparciu o otrzymaną od nas diagnozę produktu.
  6. Dokonujemy naprawy.
  7. Niezwłocznie odsyłamy Państwu naprawione urządzenie.

Kompetencje

Diagnostyki i napraw sprzętu w serwisie NAW dokonują wyłącznie wykwalifikowani technicy i inżynierowie, którzy posiadają niezbędną więdzę w zakresie techniki, konstrukcji jak i charakterystyki akustycznej naszych produktów. Tylko naprawa w naszym serwisie gwarantuje, że zostanie zrealizowana przez osoby dysponujące wiedzą na poziomie projektu naszych produktów, z pomocą najwyższej klasy sprzętu pomiarowego i że otrzymają Państwo produkt przywrócony do stanu spełniającego wymagania produktu nowego pod kątem zarówno technicznym jak i akustycznym.

Jakość usług

Mając dostęp do specjalistycznych narzędzi i oryginalnych projektów konstrukcyjnych, możemy poprawnie zdiagnozować i szybko wymienić odpowiednie komponenty. Do produkcji naszych produktów oprócz autorskich rozwiązań technicznych, wysokiej jakości elektroniki stosujemy również spełniające najwyższe wymagania głośniki B&C Speakers. Serwisowanie sprzętów NAW u nas, jako, że jesteśmy jedynym, oficjalnym dystrybutorem głośników B&C Speakers w Polsce gwarantuje, że zastosowane do naprawy części, będą pochodzić z oficjalnej dystrybucji B&C Speakers, że będą produktem oryginalnym, a nie tanim zamiennikiem, który obniży jakość i parametry dźwięku, lub w skrajnych przypadkach może wręcz doprowadzić do nieodwracalnego uszkodzenia Państwa produktu. Tylko tutaj masz pewność, że do naprawy nie zostaną zastosowane podzespoły zamienne, lecz oryginalne, w 100% zgodne z parametrami określonymi przez producenta i wymaganiami stawianymi przez konstrukcję produktu, który Państwo serwisują. Masz również pewność, że w razie problemów z produktem, masz wsparcie oficjalne, nie tylko producenta produktu, ale i oficjalnego, jedynego w Polsce dystrybutora komponentów, które są stosowane w konstrukcji naszych produktów.

 

Explore our products

Download:

We are here...

CONTACT

Hours:

  • mon - friday: 9:00 - 17:00

Office:

  • phone:
    • +48 33 488 11 48
    • +48 792 578 828

Sales department: