>>>

Wsparcie

Pliki do pobrania


Firma NAW jako Polski producent udziela pełnego wsparcia swoim klientom w zakresie indywidualnego doradztwa, fachowej pomocy, serwisu, szkoleń oraz prezentacji systemów. W związku z faktem, że prowadzimy ciągłą produkcję systemów na terenie kraju, posiadamy na stanie wszystkie niezbędne komponenty do udzielenia Państwu wsparcia w najkrótszym możliwym czasie.

Serwis gwarancyjny:

Jeżeli Państwa produkt objęty jest gwarancją, a uległ awarii serwis firmowy NAW zapewnia pełne wsparcie i najszybszą możliwą pomoc techniczną w pełnym zakresie napraw oraz diagnostyki.


Zapraszamy:

+48 792 578 828info@naw.com.pl


Jak wygląda przebieg serwisu w ramach gwarancji:

  1. Kontaktują się Państwo z nami i ustalamy sposób przekazania nam produktu. Jeżeli produkt ma trafić do nas za pośrednictwem kuriera - przesyłkę do nas organizuje klient. My odsyłamy na nasz koszt jeżeli naprawa jest gwarancyjna, jeżeli z winy użytkownika lub po okresie gwarancji, klient ponosi koszty odesłania oraz naprawy.
  2. Ustaloną wcześniej drogą odbieramy od Państwa produkt wraz z dokumentem potwierdzającym datę zakupu.
  3. Dokonujemy diagnostyki Państwa produktu*
  4. Dokonujemy naprawy.
  5. Niezwłocznie odsyłamy Państwu naprawione urządzenie.

*w przypadku, gdy okaże się że problem nie podlega naprawie w ramach gwarancji
realizujemy dalsze kroki zgodnie z przebiegiem naprawy pogwarancyjnej.

Serwis pogwarancyjny:

Nawet jeśli Twój produkt nie podlega już gwarancji, pomożemy Ci w naprawie. Oferujemy pełny zakres napraw pogwarancyjnych.


Zapraszamy:

+48 792 578 828info@naw.com.pl


Jak wygląda przebieg serwisu w ramach napraw pogwarancyjnych:

  1. Kontaktują się Państwo z nami i ustalamy sposób przekazania nam produktu jak w przypadku naprawy gwarancyjnej.
  2. Ustaloną wcześniej drogą odbieramy od Państwa produkt.
  3. Dokonujemy diagnostyki Państwa produktu.
  4. Kontaktujemy się z Państwem celem przekazania szczegółów związanych z wykonaną diagnozą (przedstawiamy jej wyniki oraz wycenę ewentualnej naprawy).
  5. Podejmują Państwo decyzję czy realizujemy naprawę w oparciu o otrzymaną od nas diagnozę produktu.
  6. Dokonujemy naprawy.
  7. Niezwłocznie odsyłamy Państwu naprawione urządzenie.

Kompetencje

Diagnostyki i napraw sprzętu w serwisie NAW dokonują wyłącznie wykwalifikowani technicy i inżynierowie, którzy posiadają niezbędną wiedzę w zakresie techniki, konstrukcji jak i charakterystyki akustycznej naszych produktów. Tylko naprawa w naszym serwisie gwarantuje, jakość i zgodność z oryginalnym projektem za pomocą najwyższej klasy sprzętu pomiarowego. Otrzymają Państwo produkt przywrócony do stanu spełniającego wymagania produktu nowego pod kątem zarówno technicznym jak i akustycznym.

Jakość usług

Mając dostęp do specjalistycznych narzędzi i oryginalnych projektów konstrukcyjnych, możemy poprawnie zdiagnozować i szybko wymienić odpowiednie komponenty. Do produkcji naszych produktów oprócz autorskich rozwiązań technicznych, wysokiej jakości elektroniki stosujemy również spełniające najwyższe wymagania głośniki B&C Speakers. Serwisowanie sprzętów NAW u nas, jako, że jesteśmy jedynym, oficjalnym dystrybutorem głośników B&C Speakers w Polsce gwarantuje, że zastosowane do naprawy części, będą pochodzić z oficjalnej dystrybucji, że będą produktem oryginalnym, a nie tanim zamiennikiem, który obniży jakość i parametry dźwięku, lub w skrajnych przypadkach może wręcz doprowadzić do nieodwracalnego uszkodzenia Państwa produktu. Tylko tutaj masz pewność, że do naprawy nie zostaną zastosowane podzespoły zamienne, lecz oryginalne, w 100% zgodne z parametrami określonymi przez producenta i wymaganiami stawianymi przez konstrukcję produktu, który Państwo serwisują. Masz również pewność, że w razie problemów z produktem, masz wsparcie oficjalne, nie tylko producenta produktu, ale i jedynego w Polsce dystrybutora komponentów, które są stosowane w konstrukcji naszych produktów.

 

Poznaj nasze produkty

Do pobrania:

Jesteśmy również na

KONTAKT

Godziny pracy:

  • pon - pt: 9:00 - 17:00

Biuro:

  • tel.: +48 33 488 11 48
  • kom.: +48 792 578 828

Dział handlowy: